Mjaaauuuu!!

Nämen hej hej hallå!
Inatt jobbade jag, igen.
Så duktig jag är alltså!
Kom hem för en timme sen, det var rikigt segt på jobbet idag..var inte så många ute som jag trodde det skulle vara..folket verkade ha bättre saker för sig!

Det ryktas om att det är gratisvecka på ego nu..isf så ska jag träna arslet av mig imorn! Men nu är det iaf nära tills jag förnyar kortet där igen så jag kan få ro i själen :)

Wohoo nu är det inte långt kvar tills vi åker, på fredagmorgon bär det av!
Har inte bestämt mig än om jag ska jobba natten imorgon också..får se hur pigg jag är.

Nu ska jag somna till Lilla sjöjungfrun som jag precis laddat ner :D

Kisses goodnight


Kommentarer
Postat av: Jill

Då ska Berit och Frank träna ihop har Frankis bestämt :D

2009-10-01 @ 08:08:54
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0