Final

Nu e jag tillbaka på hotellrummet.
Vi fick ganska så bra platser, i mitten på bredden och i mitten på längden kan man säga.
Det blev ju bra platser ändå för vi ser ju jättebra men man hade velat komma lite närmare när man knäpper kort för det blir ju inte lika bra när man måste zooma.
Jag ska försöka filma hennes fria program också, det var grymt sist i timrå och hon har valt en sjukt bra låt också som passar så bra till! Då återstår det bara å se om jag e snille nog till att få upp filmen här sedan..men det borde jag kunna fixa:)

Klockan 16 startar det igen, tidigare idag var det förbedömningen där dom utser vilka som går vidare till finalen.
Var in till mammas rum förut, hon låg utslagen på sängen och tog igen sig.
Allt hon önskade sig nu var vatten, det var hennes högsta önskan haha.. stackars.
Hon får ju inte dricka någon vätska alls sen dagen innan för att tömma sig på all vätska.
Men imorgon kväll så e det ju iaf över, hon har laddat upp med massa saker som hon har saknat under deffen som varat ca 24 veckor om man bortser från semestern på 3v i sommras. Hon har bunkrat upp med chips, ostkrokar, läsk godis..you name it! Men de e hon ju värd!

Nu ska ja springa tillbaka till min sittplats och knäppa massa mer kort!

Jag hejjar på dig mamma men för mig e du en vinnare i vilket fall!! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0