nattuggla? jag? aaaah!!

Nääääääääääämen hej!!
Oj vad många bilder jag har att ta igen med uppdatering...har ju inte ens lagt upp korten från Egypten..eller Thailand..eller den sjuukt roliga festen i söndags..osv osv ;P
Problemet är bara att min dator strejkar som vanligt, men jag ska ta mig i kragen och fixa detta..händig som jag är.

Idag har jag mest tagit det lungt, lite träning.. lite annat.)
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, gjorde en hårinpackning och fixade till naglarna..sedan parkerade jag mitt ass i soffan framför tvn med en stor kopp cranberrie te..det var ju såklart DH :D Som man väntar hela veckan;)

Imorgon kommer nog min parfym som jag beställt förresten, wihoo:)

Ikväll tänkte jag skärpa till mig och lägga mig i tid men icke, klockan är redan halv 3 och jag sitter fortfarande här.
Jag har iaf fått två filmer av mamma♥ som jag kan söva mig själv till sömns med sen. En film med bla Angelina Jolie..Changelin tror jag den hette!

Imorgon är det lillördag, den ser ut som följande:
♥Vakna
♥Promenad runt sjön
♥Frukost
♥Rensa garderoben så jag kan stuva in allt nytt
♥Åka in till kära ego för att träna
♥Hinna med en snabbis på stan för att hitta ett par jobbyxor. eh.. skor behöver jag nog också ;)
♥Sedan ska jag träffa Lise för en vin-date, mysigt värre!


Ååå vet ni vad, på torsdag ska jag och lillen och kolla på en lägenhet på trädgårdsgatan..hoppas på att den uppnår våra förväntningar!!:)


Nu mina vänner ska jag borsta tänderna och krypa till sängs med min karl..ne just ja jag har igen..men en gosig kudde har jag allt ;D

Kisses goodnigt ´n sleep tight!
 

S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0