up and downs..

Konstigt..
Är det vädret som gör att man känner sig low ibland..(?)
Eller går jag och grubblar på för mycket...för mycket onödigt som är helt ovesäntligt, egentligen.
Ingenting blir ju bättre av att gå och fundera på saker..
kanske blir det si eller kanske blir det .


Jag tror på ödet, att allting har en mening..att saker och ting händer av en anledning. Man blir förbannad, ledsen och sårad ibland..men mycket lärde man sig av det och man gör förhoppningsvis inte om samma misstag igen.
Man måste alltså våga för att vinna, men hur mycket vågar man sattsa?!
Vem ska få lida för andras felsteg och svek..

Frågan är om det finns några svar? Svaret är att det finns bara frågor.



Enligt Svenska Akademiens ordbok betyder kärlek: "En stark känsla. Böjelse för någon med en önskan om föremålets lycka och välgång. Glädje och tillfredsställelse över att befinna sig i denna persons närhet och att göra honom eller henne till lags. Innerlig tillgivenhet".


Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Frank!

saknar dig med min lilla gunnar!! men idag fick jag träffa dig iaf! fint inlägg gumman! jag tror på dig jag:) love yaa!! Pusssss!!!

2009-07-21 @ 20:51:38
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0