WEEEEIIIIII!!!

Nu har vi bokat våran resa till Thailand!!! :) :) :)
K
larrt och betallt!..Fick precis mailet med bokningsnummer osv!
Den 1 April åker vi iväg och blir borta i en hel månad, ska bli hur underbart som helst!
Nu vill jag bara att tiden ska svischa förbi:)
Har nog inte förstått det förrän jag skriver ut bokningen på papper ;P
I slutet av januari ska vi åka och ta nån jobbig spruta iaf..ajaj!

Idag var jag iaf till aveny för att träna till cc, sen fick jag springa för att hinna med bussen som jag helt hade glömt bort.
Skulle åka hem till pappa för att äta tårta och få presenter i efterskott från han och farmor som jag inte hunnit träffa förrän ikväll. Imorn är jag ledig också, jag hade tänkte jobba men chifen ville inte att jag skulle komma och smitta ner dom med min superförkylning haha... Så jag blir ledig fram till tisdag eftersom jag kommer vara i Umeå i helgen till måndag också..Huuur skönt blev inte det då?! weii:)

Nu ska jag ta en varm dusch, pälsen står ju rakt upp på armarna mina.
Sen blir det bumms i säng med en film att somna till...
(och sedan irriterat vakna till och yra för att få av den)

Goodnight sweethearts♥








Kommentarer
Postat av: frank!

fyyy fasen va skoj å åka till thailand!!! vill åxå;P

2009-01-15 @ 05:42:28
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Maria

men ååå vad roligt för dig smuli!!!! jag vill också!!! :) ringer dig nått sen!

2009-01-15 @ 09:59:39
URL: http://mmmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0