Uppdatering var det ja..

"Den här gången ska jag knäppa mycket mer kort på nyår"

Ja å va bra jag lyckades med de uppdraget...
När jag vaknade på nyårsdagen så tänkte jag..weeii va kul de ska bli å titta igenom alla kort!
ETT kort hade ja knäppt..bra jobbat!

Jag & Jillan i dimman

Men men..vi får ju se de från den ljusa sidan berit, det berodde ju på att vi var så roade med annat att vi inte hade tid med massa kort ;D
Vi har iaf våra minnen av kvällen.. det mesta av den iaf ;)

Tänkte jag skulle sätta mig här och berätta vårat lilla äventyr till vemdalen, men det gjorde Jillan så bra så jag hänvisar nog till henne ist. haha! :)


För övrigt så är jag sjuk, buhuu!
Har spenderat mina dagar i soffan och gjort absolut ingenting!
Är fortfarande inte helt frisk men funderar på att jobba imorn ändå..orkar inte vara hemma hela dagarna längre man blir ju galen!
Goodnatt!!♥



Don´t risk what you can´t afford




Kommentarer
Postat av: Jill

haha fiiiint kort, jag har oxå ett från toan ;)

2009-01-07 @ 16:11:49
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0