Lillördag

Yiiis idag var det lillördag...eller vänta nu...igår rättare sagt! Är lite snurrig för jag är fortfarande vaken sen de var onsdag..gick aldrig och la mig. Vi var några på cherry som tyckte de vorre på sin plats med en liten utgång.
Var lite folk som blev mer kring småtimmarna men vi umgicks och hade trevligt:)
Efter det skjutsade Maria hem mig till Agnes.. slängde mig på soffan framför tvn, men där fanns inget som roade mig...då blev de datorn..spela lite poker..men då spööa ja skiten ur alla så då börja ja kika runt lite på facebook..men de tröttnade jag också ganska fort på..rastlös som jag är! (kanske ska tilläggas att Agnes inte e hemma haha)
Efter ett tag är klockan 04.00..då traskar lilla Sandra iväg till Statoil och köpte sig en loka som ja fick ett plötsligt sug efter..men efter en klunk som var nära att komma upp lika fort som den gick ner så insåg jag att det var samma smak som jag grogga med hela natten i umeå några dagar tidigare..eewwww!! Ingen hitt.

Nu är alltså klockan snart 08.00..så jag antar att det är lika bra att vara vaken tills lillen kommer hem så jag kan vända tillbaka på dygnet imorn..eh ikväll.

Later..♥


Blomman kom heeeem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0