Hej hej och hå!

Idag har jag inte gjort många knop, sov för det första ganska länge...men de ska man göra när man e sjuk sådetså ;P
Sen har jag träffat långeman.. och Agnes & Co också!
Det var ju så hiiimla kallt idag..alldeles nyss var de +grader och sen helt plötsligt iiiiiskallt!
Det gillar vi inte!
Tur att det fanns en vänlig själ vid namn Andreas som skjutsade hem mig till berget faar faar away.
Donken hann vi med också...Skyldig.
Men det förtjänade jag faktiskt ;P


Imorgon ska jag eventuellt träffa Nea och Agnes på stan, blir det sista jag ser av Nea på ett tag för hon ska nämligen flytta till Stockholm den svikaren ;) Vi kommer och hälsar på dig:)
Hej o hå vad alla flyttar hit å dit!

Jag kom säkert hem för 2h sen men sitter fortfarande med hallsduken på..jag fryser ju.

Daxxx för en dusch!

Love at ya♥


Fin skugga ;P




Kommentarer
Postat av: michaela

jaa men flytta igenstans du :P ja kommer ju hem snatr!!

2009-01-16 @ 07:42:07
Postat av: Jill

Haha busted ;D

2009-01-16 @ 16:44:26
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0