Schkåål ;D

Wihoo!
Kvällen har kommit, ikväll e personalfesten. Julfesten, med temat luciatåg.
Jag skulle vara lucia så jag har nu införskaffat lucialinne och allt, viktigt att gå in 100% på sånna hära tillstälningar nämligen. För till bästa utklädda e de ju pris. ååå Jaaag vann ju förra året då de var 80-talstema;D

NU sitter jag och mamma och limmar ihop mitt rimm, det ska ju vara ett sånt till klappen.
Alla ska ha köpt en klapp för ca 50:- som det ska vara ett rim till och som man sen ska byta med någon.
Jag kom inte på nån rolig julklapp så jag köpte en tårta som jag ska slå in nu, för vem uppskattar inte en tårta? ;D

Strykt mitt lilla lucialinne har jag också gjort och snart ska jag hoppa in i duschen..såfort jag har druckit upp vinet;P
Bäst att dricka upp det innan linnet ska på, annars kommer det bli ett vitt lucialinne med röda fläckar lite här och var.

Har ni tur så kanske jag slänger upp en bild på min outfit sen innan jag åker ;P
Hade ju velat ha medmig kameran ikväll...men sånna saker brukar ha en tendens att försvinna när sandra ska ut på äventyr, så jag har fattat det kloka beslutet att lämna den hemma..får fålla tummarna att mobilen följer med hem iaf..för den kan det ju bli lite bilder med..ska försöka knäppa några till minne..vill ju ha några till lucköppningen imorgon;D

Puss på er;*


Kommentarer
Postat av: dee

jag vill seeeeee:D ha så kul ikväll gumman!! å tat lungt me spritääään;) pusssss!

2009-12-06 @ 16:57:05
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0