New year..

Nyår..
Ja vad händer då egentligen?
Alla har så många olika planer..och vissa har inga alls.
Känns iofs inte lika stort som förut.
Bara jag har trevligt så e jag nöjd, jag behöver inte åka iväg och slänga ut 5000 på fjällstuga och sprit.. sen att det är jävligt roligt.. de e ju en annan femma!
Nä det här året blir det nog lite mer sparsamt, köpa möbler osv till lägenheten..för sandra har blivit stor nu, PHA :D

Höromdan så satt jag och kolla runt på massa fina klänningar till nyår, men kom på att jag redan köpt en klänning som jag ännu inte funnit något tillfälle att bära..så samvetet säger åt mig att passa på då för annars kommer den förbli oanvnänd, stackarn.
 
Började leka med lite skuggor sen också..efter att ha blivit lite insnöad på klänningar, fest, glitter, newyear å allt:)
Man får ju passa på att måla..de e ju inte nyår allt för ofta ;D








Nu sitter jag och väntar på att mitt lill skrutt ska vakna, vi ska nämligen göra stan idag.
Ring hon då tycker ni men nädu det går faktiskt inte, skulle gärna vilja uppleva min 22-årsdag innan jag dör! ;P
Men ett mess tro ja faktiskt att jag vågar smyga iväg snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0