Im back

Efter mycket julmat och julklappar så e jag tillbaka.
Har fått massamassamassa fina saker!
Det e ju mycket som ska finnas till min lilla lägenhet som jag får flytta in i vilken dag som helst, weei:D

Åå veeet ni då, gissa vem som fick frukost på sängen imorse då? Jo jag!
När jag vaknade så var det en bricka med allt på i sängen, Apelsinjuice, Te, passionsfrukter och nybakt ciabattabröd som T hade gjort. Har jag det bra eller bra?! :)

Igår jobbade jag hela natten, det var packat med folk..så mycket att jag undrar vars alla människor kommer ifrån..och då e över 1500 av dom på stads också!
Ikväll e jag på All star fast nere, blir nog lite lugnare ikväll eftersom hälften kommer ligga hemma med en redig baksmälla.. Medans jag vaknade upp pigg som en kollibri, mohaha;D

Nu ska jag slänga mig i duschen.
Later..♥



Till veckan blir det kanske en sväng på stan med Michaela som e hemma nu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0