Heeeej:)

Igår var vi i birsta igen..ingen julstress på folket den här gången heller(?)
Trafiken ska vi inte tala om däremot..dom verkar hellre vilja gasa runt i bilen och tveka i korsningar.
I birsta så hittade jag som vanligt mest julisar till mig själv..men har iaf fått några fler inhandlade nu.
Igår köpte jag blommans julklapp också, hon messade och fråga om vi skulle byta..självklart..så mysigt ju!!:)
Sandradee ska också få paket av mig..eller de e presenter som hon skulle fått i april men nu blev det julklappar av dom istället haha.. bättre sent än aldrig;D
Lika bra att slå in blommans andra försenade present i julpapper nu också..tror ja måste ringa hon och säga vad de e snart..kan inte hålla mig länge till..som vanligt! Aaaah ;D

Igår satt jag och T och slog in massa paket, mys=)
Sen så spöade jag honom i Yatzy..340 poäng om det säger er något..de ni;)
För övrigt så blev han mycket nöjd med klippningen. Han blev så fin och jag så stolt ;P

Imorgon så ska jag slå in resten av julklapparna, fattas bara en liten detalj..julpapper.
Får fixa det..kära mamma kanske kan fixa(?)
Efter paketinslagning framför brasan med chaite så ska jag nog ge min lilla ullboll lite hemmaspa..bada honom så han luktar blomma, manikyr, kamma och sätta en stor röd sidenrosett omkring halsen. Såå fin han kommer bli till Julafton!

Senare på kvällen blir det dags att svida om, det blir nämligen jobb 21.00-02.30.
Men jag klagar inte, ska ju vakna upp på julaftonsmorgon med min sötnöt=)


Idag följde jag & Hugo med pappa och farmor ut till en bondgård långt in i skogen.
Där köper farmor alltid mjölk före jul som hon gör rörost på. Färskare än så blir det nog inte.
Lillen tyckte det var spännande att hälsa på kossorna också:)


Nee nu ska jag göra en ny playlist att dansa till medans jag tar en låång varm dusch!

Much love




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0