Grrrinchen

Meeeeen heej;D
Jag har krupit ner i soffan med 7 filtar, 200grader varmt chaite och kollar på Grinchen.
Fryser bara jag kollar ut genom fönstret. -100grader, brrrrr!

Igårnatt var det jobb som vanligt, var en helt okey kväll..lite seg som man hade räknat med.. helgen innan jul o allt. Ikväll vet jag inte än vart jag ska jobba, har X-pass..vilket innebär att när någon sjukanmäler sig så är det jag som tar det passet istället. Man räknar alltså alltid med att få jobba då för det e alltid någon som e "sjuk" på en lördag;P

Imorgon ska jag klippa T, håll tummarna för mig..eller för honom..




Jag och lillen Julafton 2008




Countdown: 5 dagar till julafton, Weeeeii :D



Kommentarer
Postat av: Michaela

åhh de ska bli så kul å se dig!!!! <3

2009-12-20 @ 13:44:25
Postat av: dee

han blir säkert jätte fin i håret:) kul det ska bli å ses imorrn:)

2009-12-20 @ 18:01:57
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0