Ett inlägg till, ja jag har lite för mig..

Tidsfördriv..



1. Bläddra igenom din inkorg
2. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
3. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Nu har jag laddat mobilen;) Vad har du för dig då?:)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är lite sugen allså:) Ska jag kolla hundvakt?

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Vad gör du sockerpaj? :)


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Va bra=) det var inte meningen söt. Jag ska gottgöra dig sen ;)


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Tog fel dag, blir imorgon. Ledsen


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ok.


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha, e du i tjottahejti eller?


8. Vad vill du höra mest av allt?
Jobbar du ikväll? :)


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Det tror jag inte, kolla igen

10. Din romantiska replik?
Mäh, mes ;D


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Perfekt:)


Kommentarer
Postat av: dee

ahha! fan va roligt:P

2009-12-01 @ 14:06:26
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0