12/12-09

Gårdagens jobb gick hur bra som helst. över förväntan faktiskt. Fin provision till Sandra med andra ord:)
Det var segt från 22-00 sen var det spel nonstop resten utav kvällen.
Det e verkligen en salig blandning på gästerna, allt ifrån färska 18-åringar till 30-40plusare som tror att dom bllir yngre av att hänga där på bk.

Ikväll väntar iaf ännu en jobbkväll och det blir på Allstar denna kväll:)
Hoppas på att det blir mycket folk, tiden går så långsamt annars!
Jag hade tänkt åka in till T innan jobbet ikväll men det blev inte så, mamma och Håkan åker bort kl 17 till 22 så jag ska vakta huliganerna här hemma innan jag åker till jobbet.

Nu väntar jag på att få hoppa in i duschen men jag får nog vänta ett tag till för det är en liten mamma som har ockuperat badrummet..och hon e exakt lika seg som mig.
Rastlös e jag också..känns som att jag måste göra något innan jag åker och jobbar resten av kvällen till sena natten. Tror jag ska baka nått till kidsen här hemma, då blir dom snälla..och tysta.

Toodles♥


"Kul å spela mere..åh förresten, du luktar jävligt gott! (?)




31 dagar kvar till en repris hurrni;) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0