Phi phi

Hellooo there!!
Hej vad vi far..nu har vi bytt sida ar  pa phiphi nu, tvars over landet. Det tog ca 12 timmar att aka over..bat, buss och bat.
Vi aaaalskar det har stallet och vill inte har ifran!!
Hittills pa phiphi har vi bara haft bra vader! Idag lag pa badmadrasser i vattnet och solade hela dagen, lovely!
Nu planerar vi lite utflykter vi ska gora har..The beach..Bond island..sharkpoint osv.
Vi tankta aven hyra en bat en dag! Jag och Agnes funderar pa att aka parasuiting;D (hur det nu stavas)
Snorkla har vi inte gjort annu men det kommer det ocksa!:)
Just nu bor vi pa ett hotell dar vi trivs skitbra..massa andra svenskar som bor dar, man lar kanna mycket nytt folk! Hotellet ags av en skitgullig tant som som heter miss Lee. Hon kommer ihag vad alla pa hotellet heter och har tom lart sig lite svenska haha sa soot..alla alskar henne! Igar var det Nyar..da blev det feeest ;D
Vi horde att det var lite oroligt i bangkok..tur att det ar 2 veckor kvar tills vi ska dit. Vi funderar pa att ta flyget fran phuket isf..skulle vara saa skoont!
Jag vet att jag maste lagga in lite bilder snart..har sa mycket kuul sa jag vet inte vilka jag ska lagga upp..men det kommer :D

Nu ska jag och agnes ga tillbaka till hotellet!

Lillen (Agnes) skickar en stoooooor puss till Jonas:)


Pusssssssssssssssssss pa alla nara och kara!!♥

Aaaa just ja, jag har hallt i en apa Weeeeeiii!!! och nae pappa jag ska inte ta med den hem ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0