FINALLY!!

Ja jag vet..antligen en uppdatering!
Men det ar intebara mitt fel..allt internet pajjade i 3 dagar n'r vi var i Koh Tao..typiskt!
Men nu ar vi iaf i kohpangang (hur det nu stavas)
For att gora en lang resa kort sa landade vi i bankok...vidare till hua hin..sedan till Koh Tao...dagsutflykt till koh nangyuang(underbart paradis) och idag kom vi hit.
Vi bor i en supermysig bungalow....aldig alskat AC sa mycket som nu...det ar 100 grader ute..dygnet runt!
meeen vi ska inte klaga inte..nej vi har det sa himla bra! Vi lever livet...badar solar chillar myser spelar kort pa strandens mysservering osv!
Imorgon ska vi forflytta oss narmare Had rinn.

Nu maste jag avsluta..datortiden gar snart ut..men jag ska forsoka uppdatera battre hadanefter!

Puss till alla mina hemma!!


(Ska forsoka ge mig pa pictures nasta gang..promise:)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0