CHOCK

Igar fick jag vaaaaaarldens chock!!
Vi sitter pa hotellet och spelar kort med massa andra svenskar och  helt plotsligt sa hor jag nagon ropa: Saandra!
Da ar det lilla Maria som star dar!! Jag fattar ingenting jag bara gapar och glor! Men sa glad jag blev:) Sa sjukt att dom sett mig och gatt forbi dar jag bodde pa phiphi!
Maria och Angela hade bokat lite i sista minuten och akt..va kuuul! Alskar impulsiva saker..det blir sa mycket roligare da:)

I overmorgon aker vi vidare fran phiphi..buhuuuuu We love it here!!!
Da bar det iaf av till Phuket..kanske nan mysig o darutanfor ocksa!
Nu har vi bara prick en vecka kvar..helt sjukt vad tiden har gatt fort..hade vi haft langre tid sa hade vi helt klart spenderat mer tid pa den har underbara on!!

Trist att lamna men ocksa saaaaa skont att fa komma hem till alla:) Saknar er!♥


Skriver nog snart igen..ska forsoka komma ihag att fixa lite pics till er da med sa ni blir glad:)

LOVE




Kommentarer
Postat av: frank!

mera bilder till folket;) låter ju som ni är i paradiset!:) snart ses vi:) love ya! puss!

2009-04-23 @ 15:46:53
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0