Back at arlanda..but not for long :D


(Skrevs den 1 april kl 00.15)

Tjohooo nu är jag tillbaka i Sverige igen efter 7 stekheta dagar i Egypten och vidare ska jag :)
Landade för några timmar sedan kl 23.30..peppad till tusen för att möta upp tjejerna som suttit och väntat på mig sen klockan 21 då dom kom med tåget från Sundsvall.
Nu sitter vi och lyssnar på musik med kortspel och lite planering inför resan:)
Jag hade ju tänkt lägga upp lite bilder nu från Sharm el sheikh men det vill inte lille datorn så det får jag fixa när vi kommer till Thailand.
Klockan 08.50 imorgon lyfter vårat flyg till Bangkok, jag ska köpa ett thainr som mina kära kan nå mig på. Det kommer messas så fort jag får de:)

jag fick faktiskt lite hemlängtan då och då när jag var i egypten..till sina nära och kära..men vafan man får väl ta och skärpa till sig..det handlar ju faktiskt bara om några veckor!:)

I egypten bodde vi iaf på vääärldens finaste hotell...Utan att överdriva!
Det var så himla fint...ska fixa bilder!

(Skrevs den 1 april kl 00.15)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0