Vad vare jag sa!

Jippi!! Gick på stan idag innan Waynes..och självklart, när jag inte längre letar efter mina höststövlar så hittar jag dom, det var inte dom jag letat från början..men dom här var kanske tom snyggare(?) Weei weei weei:)
Dom fanns inte kvar i svart så jag fick nöja mig med mörkbruna..men dom var lika snygg! Då har jag en ursäkt till att köpa ett par svarta också;)

Chai te i mängder blev de på Waynes, mysigt te de..speciellt på vintern:)
Blev sittandes på Waynes i nästan 3timmar, de blev så mycket skitsnack så tiden bara for iväg!
Imorgon ska jag kanske träffa Dee på stan för en kaffe/te..och kanske uppdatera garderoben ännu lite till?;)
Efter stan åker jag hem, middag (drink), byta om till jobbkläder och ta bussen tillbaka till stan för att jobba 21.00- 02.30.
Det har iaf börjat bra med uppdrag bara-leva-på-drink, men har inte vart så hungrig så det blev bara 2st på hela dagen..kanske beror på allt te drickande?

Nu sitter jag och målar tassarna med mitt nya negellack..blir så fint så:)
Nu börjar satc snart också följt av ännu ett till avsnitt och avslutningsvis 2½ men, kan de bli bättre? :)


När kan jag börja ha mina älskade skinnstövlar förresten? ..de är ju faktiskt september nu ;P


Vink vink





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0