Jippi!!

Jiiihooooo!!
Nästa vecka åker jag till Paradisbadet, jag och Andreas:) kuuuult!!

Idag åkte vi till birsta och leta en present till Andreas mamma som fyller år på söndag, men det är svårt att hitta något!
Vad vill en mamma ha i present?

Imorgon är jag och älsk bjuden på middag hos pappa, efter det åker jag och jobbar!
På lördagen vill jag hitta på nått på dan för på kvällen blir det jobb igen.

Imorgon ska jag köpa något..något litet..något spännande....meeeeeen det får bli en överrsakning:)

Just ja..imorn åker Matilda och Dee till Bulgarien..sååååå orättvist!
Dom kommer komma hem som två negrar medans en annan sitter och blir grå i höstvädret.
Men jag hoppas ändå att ni får suuper fint väder..helt ärligt ;)


Nu ska jag be bror omformatera min dator...måste nog be riktigt snällt.


Pusshejdå♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0