Jabbadabbadooo

Hoho, även denna helg är nu över, vad helger..nä..alla dagar går himla fort!!
Jobbade den här helgen också! Torsdag på Aveny, fredag Aveny och Lördag Olearys!
Det var tusen år sen jag var ut känns det som, vad bra min lever ska må!
I helgen fyllde ju älsk år också så mycket gosaker har det blitt!
Därför tänkte jag börja om idag när det är måndag..som jag brukar göra :P
Han fick ett par jeans av mig i present, dom var himla majs och han blec himla glad:)

Nä nu är jag hur rastlös som helst, dessutom behöver jag klippa mig för det har jag inte gjort på säkert 8 månader :D
Såå jag ska nog göra det nu.

Tjingeling!



Blommans söööta kissemiss!!






Puss på nosen också.
Lördag kl 04.20



Haha tårtan som Andreas fick av grabbarna.
Bilden är från förra hösten när Andreas bestämde sig för att gena in i skogen.
Bilen skrotades för övrigt efter turen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0