Bedtime.

Ja nu är satc och 2½men slut..alltså är de time att hoppa i säng så man är fit for fight imorn!
Tänk om jag skulle hitta ett par svarta stövlar också...och världens mysigaste höstjacka.. är jag nog redo för hösten :)
Ska försöka påminna mig själv också om att köpa svarta strumpbyxor, kikade lite i farten idag men det fanns ju miljooner att välja mellan..60 den, 40den, ribbade, blanka, matta och allt var det var.. Nä de hade jag inte tid med.
Det får bli imorn de!

..och den här drinken..bara efter en dag känns det bättre, också väger man sig dagen efter..tror jag att det har skett något mirakel över en natt eller?!
Har jag för stora krav kanske...är det så mycket begärt med kanske..hmm, säg -5kg?
Tänk om det bara fanns ett piller som man tog också Poff blev man några kilo lättare helt plötsligt:D
Nädu jag tror vi har blitt lite bekväma av oss, vi tror att det finns genvägar till allt men det gör det inte! Inga lagliga iaf..
Ska man vara fin får man lida pin..right?

Oops, got carried away..bedtime was it?
Goodnight♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0