Måndag

Jobb jobb jobb har det varit hela helgen..dygnet runt känns det som!
Idag jobbade jag till kl 16 sen åkte jag hem, tog de lugnt i soffan och njöt av lugnet, bytte vatten till firrarna och gav dom mat och nu sitter jag här.
Runt kl 19 kommer Andreas och hämtar mig, då åker vi och tränar:)
Och Håkan kom 2:a i tävlingen som var i västerås..kult kult!
Mamma var stolt ;P



Imorgon ska jag åka in till stan och träffa lilla blomman:) det blir nog en fika på waynes, det är aldrig fel med deras chi te.. men morotskakan får jag däremot drömma om!
Just ja..ska försöka att inte glömma lämna tillbaka skinnjackan jag köpte i fredags, har insett att jag inte kommer använda den ;P


Nu ska jag packa träningsgrejer, blanda drink och invänta älsk!
Tooodles♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0