Update + Sthlm pics

Trött sliten och sjuk sitter jag och läser den sjukt trååkiga teorin...uääh!!
Har hållt på 3h timmar nu så fortsätter imorn istället!
Imorgon kommer ju föressten Michaela hem och hälsar på också, kul kul!!
Trodde jag hade något att uppdatera med men de hade jag tydligen inte...är helt tom i huvet nu efter allt pluggande och hostande!!


I helgen blev det utgång för hela slanten!
Fredagen lagade Andreas middag, kredd till dig <3 Sedan gick vi ut, hade jätte roligt! Innan krogen dracks det Jeltsin ur BIB, behöver väl inte säga så mycket mer än att jag kramade hinken och inte Andreas den natten...men det vare värt för vi hade kul haha ;P
Lördagen gick jag ut med blomman, men då var det någon annan som tog karatefyllan! ;P



Nä nu blir det film och sömn för min del, bilderna får tala för sig själva






Natten♥



Sthlm..

Den godaste salladen
Den yraste tunnelbaneguiden ;)
Den mysigaste resturangen
Den bästa spinningen (I sthlm)  ;)
Den äckligaste choklademuffisen
Den roligaste vistelsen i sthlm..so far
Den sämsta men bekvämaste "uppblåsbara" madrassen

"-Åh titta, en tia"



En fredag med Andreas,  kyckling, rotfrukter, färsk annanas..favorit!!

Ett telefonsamtal senare sitter vi i stoffes soffa med en grogg i handen, tänk att dom spontana utgångarna nästan alltid blir roligast

???



Torsdagen..Waynes och senare bio :)


Kommentarer
Postat av: Blomman

å det känns bra!

Äntligen lite uppdatering för dig med :)

2008-03-13 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0