Saturday night live

Hej hej hej.. hemskt mycket hej!!
Mina M&M har jag umgåtts idag, vi har fått mycket gjort och helt plötsligt blev det kvällen!
Jag har föressten fixat Michaelas önskan om att bli ljusare också...Done :)
Jag och Michaela sitter...eller nä vi traskar i blommans läga och gör oss klar för klällen. Blomman hon är hos Angela och förbrukar sin alkohol där...typiskt blomman...nä ;)...Vi syns snart :)
Men Jag.jag har städat jag..så stolt jG Är;)
Drinkarna blir iaf bara godare och godare..haha..så konstigt ;P...redbull is the shit!!
Senare bär det av ner längs storgatan till förpartajjjjjj...ska bla träffa mitt <3.......toffel säger ni.....Aaa säger jag :P
Eller nä......bara lagom ;)
Nä nu är det dags för påfyllning till mitt andra M!!
KOmmer tillbaka när jag känner för det :)


Ett ♥ skulle ju vara fint också:)





Puss på er :)






M&M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0