Vad har hänt?

Vad är det som har hänt med mig de senaste veckorna?
Har helt tappat peppningen för att träna, jag som var ute och studsa runt på prommisar nästan varje dag förut.. Skärpning!!
Imorn måsta jag släpa ut arslet på en långprommis.. måste hitta på nått som får mig riktigt taggad också!

Idag träffade jag blomman på stan och sen landa vi på waynes uteservering och låtsades att de var varmt i solen. För det ska tydligen vara sommar..(?)
Sedan åkte jag hem med mammsen efter hon tränat, när vi kom hem så gjorde jag hennes naglar också..så fint så:)
Sedan blev det filmmys resten av kvällen.
Sitter och kikar tv för mig själv, såg det där benvax tjoffset "Veet" i badrummet..tänkte jag skulle ge det en chans till..tänkte att jag kanske bara var för vek förra sommarn så nu bet jag ihop!
1  2  3.. Svoosch..AAAJ!! Satan va ont de gjorde!! Nu är jag helt säker, aldrig mer!! Vem utsätter sig själv för sånt där?! Satan va ont de gjorde!! (Fortfarande en vaxremsa kvar på andra benet)

Helgen kommer jag spendera på Bk och O´learys, jobb jobb!

Imorgon hoppas jag på sol till prommisen, annars går jag i regn också för såhär kan vi inte ha det!


Nu blir de dusch och sedan sängen för mig!! Puss


Kommentarer
Postat av: Jill

Haha du e så söööt när du blir arg :D

Så lillen jobbar ihelgen, men Gatufesten ska hon väl gå på? :)

2008-06-27 @ 08:31:55
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0