The endless walk home

KATZENJAMMER - A hangover; anxiety or jitters; a discordant clamour.


Lördagen, Andreas var ut och jag jobbade. Jag slutade klockan 02.00 så då var de bara att traska vidare till Andreas som väntade på bk..var inte sådär jättesugen på att fortsätta titta på massa fyllon..men men strax före 02.45 började vi promenera hemåt, ett stopp på shell för Fanta till mig och ett till stopp på donken till Andreas.
Klockan 04.00 låg vi i sängen, ja va helt slut och vaknade inte förrän klockan 14 och då var tom Andreas piggare än mig som hällt i sig X antal öl o drinkar kvällen innan..Också vaknar han 1h tidigare pigg och jag kände mig bakfull som inte ens hade druckit.. Livet e bra orättvist! 


 På söndagen blev de bara slappa, kinamat, mys och film..som by the way slutade fungera när de var 30minuter kvar.




Sitter och överväger en promenad nu, men då blåser man väl bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0