Sex

..and the city, japp de kollar jag på nu..massa avsnitt hela kvällen så sitter limmad framför tvn.
Idag färgade jag ögonfransarna, ajj va de sved..men ska man vara fin får man lida pin..(?)
Provade nagellacket jag köpte igår också, majs majs:)
Älsk är påväg hit, han har i princip suttit i en bil hela dagen, kört till göteborg och tillbaka, nå jobbgrejs eller nått.
Mörda en stackars ekorre på väg dit gjorde han också!






- Vart är ni nu?
- I Gävle strax.
- I gävle bara? Segis:P
- Men shut the fuck up älskling ;)


Datorn blir bara segare och segare. Snart måste allt tömmas så han blir frisk igen, och då försvinner alla mina bilder och låtar igen.. Buhuuuu!!!!




Want it.

Kommentarer
Postat av: Sill

Men hej påre mittbena!

Haha näj fan, jäkla schprit, bara förstör hela tin =P

När ska vi ta o styra upp någe då mån tro? vill vill vill! =)

2008-06-19 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0