"#¤%&/(?

aha.......mycket som har hänt.... och mycket lite har hänt efter..
men var ska man börja? och hur?.... Kan inte någon annan berätta åt mig?
Det var midsommarafton........
bla bla bla......
hatar att du förstört en massa för mig....att du får mig att känna mig otrygg där jag är...på jobbet....ute....och jag hatar dig för det!
Du förtjänar att känna samma otrygghet som jag känner.
Något är väldigt fel på dig!
Men det var iallafall jag som vann, och inte du!!




Är glad att jag har personer som jag vet finns där!









None
Och vad skulle jag göra utan dig?
Älskar dig över allt annat.

Kommentarer
Postat av: Jill

Ja den e väldigt fiiiiiiin :D

Får fundera lite på d där.. man får ju tänka hur den skulle sutti på en själv lixom hihi ;)

2008-06-26 @ 09:53:29
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0