Hello hello hello kitty

Hallelåja!
Dagen började alldeles för tidigt idag, klev upp strax efter 6 med Andreas som skulle till jobbet och jag åkte till blomman jag! Den stackarn skulle till Helex och ha ett spinning pass och jag slängde mig på hennes soffa i hopp om att kunna somna igen men icke de!
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååå vilket tråkigt väder det är ute..mörkt, grått blött och slaaskigt..usch!!
Klockan 11.30 ska jag till Marias lunchpass oxh spinna lite, då kommer man igång och vaknar till liv på riktigt!
Igår var jag och blomman en sväng på stan och avslutade på Waynes med Scones och Chai teeee, mumms:)

Nudu...nu ska jag slänga mig på soffan igen jag för jag har inget bättre för mig fram till passet!


Tjingeling!




åå just ja! Har ett önskemål till blomman..T-pain Ft. Flo Rida - Low :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0