Gbg

Wiii äntligen börjar göteborgsresan närma sig, nästa vecka åker vi:)


Just ja..förra veckan fick jag och michaela tråkigt en dag så vi fick för oss att vi skulle tälta haha!
Åkte och handla..hämtade sovsäck, tält och köpte 3liter vin så var vi klar att åka till båten för att ta oss ut till ön!
Lillen var såklart också med på äventyret:)


Nån som skakade på vägen hem



Just ja..jag och Emma var ut i onsdags också, kult kult!


Också har jag ju äntligen fått se hur det ser ut på våningen och jag kan säga att det var huur fint som helst!!!
Bilder blir de väl när min virusdator tillåter det. suck.


well well..later! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

fina bilder:) ååh söt hugo på båten!!

2008-08-20 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0