Blöt katt

Nääääääääääääääääääääääääääääääämen hejsan!
Idag var ju jag och emms i birsta, hittade inte lika mycket som jag hade hoppats på. Emma hittade iaf ett par fina skor:)
För mig blev det nagellack och maskara. Var inte alls så mycket folk där som man trodde det skulle vara en regning dag, men det var ju bara skönt. Ett stopp på Waynes för Chaite tog vi också, Teomaner som vi är:)

Det regnade hur mycket som helst idag, innan jag var hemma igen såg jag ut som en blöt katt!
Nu håller jag på att packa det sista för göteborg, åker tidigt imorgon runt 07.  Andreas kommer o hämtar mig och min lilla packning om en halvtimme. Tänkte ta mig en sväng in i duschen nu och sen dra på mig mjukisarna och kolla så att jag inte glömt nått..skulle ju inte vara första gången! Har man någonsin åkt någonstans utan att lyckas glömma nått?!
Jag höll nästan på att glömma tandborsten men sen kom jag på att det är den blomman alltid glömmer;P

Ska ju bara vara borta i 3 dagar..men det är omöjligt att bestämma i förväg vad jag ska ha på mig alla dagarna, måste alltid packa ner en massa olika byxor, tröjor, klänningar,skor och allt vad det är så jag kan prova mig fram på plats :D
Skum man e...men jag e inte ensam;P
Killarna packar med sig 2-3 par jeans och nån tischa så är det klart sen.

Hoppas på att hitta ett par skinnstövlar i gbg, men man ska väl inte hoppas för mycket..förresten så ska jag låtsas som att jag inte letar för då kommer jag att hitta dom;)



Nej nu måste ja skynda mig lite, här ska duschas!
Syns på måndag, om jag överlever bilresan och karusellerna:)
Todelidooo♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0