Barista

Japp där var vi för kvällsfika, mysigt i kotten hade vi.
Drack shcviingott chai te gjorde jag också!!

Inför morgondagen finns det inga planer, förutom att träna.
Gjoorde förresten väärldens fynd idag, behövde ett par nya svarta jeans, också hittar jag dom precis som jag vill ha dom på Åhlens, majs majs!
Måste fixa klart med CVt också, har precis ändrat det sista så mamma kan skriva ut det på jobbet imorn.
Måste börja jobba på vardagar så jag blir människa igen, det är så tråkigt att inte ha nått att göra på dagarna och bara jobba helger när alla väl är lediga!


Bilderna från Våningen
  

  






Emmsan på barista:)

Oj oj nu börjar s a t c..tjingeling!





Bara 3 dagar kvar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0