Soooon!!

Nu är det inte långt kvar till Desperate houswifes börjar igen!! Weeii :)
Det var verkligen på tiden!
Den 15 april så blir tisdagarna sig själv igen när man sitter som fastnålad i soffan!
Kanske man ska sitta kvar till dagen därpå, Sex and the city;) ..åå tänk om de kunde vara nya avsnitt!

Näääee nu får de faan sluta snöa snart..inge kul längre!!
Jag som trodde ja skulle få börja cykla, blev ungefär lika besviken som alla 6-åringar, eller som optimisten som bytte till sommardäck liiite för tidigt haha.. pusspåre;)

Somnade i soffan idag när jag kom hem från jobb, vaknade kl 14.30 och flööög upp, Yr och helt säker på att jag försovit mig..att jag somnat framför tvn vid frukosten...Faan jag som aldrig kommer sent!!
..Men så kom ja ju på att jag redan hade vart å jobbat och att jag bara tog en Power nap. Pjoo!! ;D

Nä nu ska jag göra lite nytta:)

Arrivederchi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0