Black ´n white



Saturday night live folks..


åå just ja...lördagnatt när jag kom skuttandes helt oskyldigt och ovetandes (full å glad) så flög asfalten på mig, mina knän blev blåa och mina favvojeans gick de hål i.. Uuäääähh!!!
Medans Andreas hjälpte mig krypa upp på fötterna igen så fråga tanten som gick förbi om jag hade någon sjukdom.. Menade hon någon psykisk sjukdom då?! För ja tror ju inte att hon undra om jag var förkyld..
Men det var jag.. faktiskt!! 
Kan ju hända den bäste...som de gjorde i det här fallet ;)





 Min nya fina lampa..inspired by humli :)





Nu är de frukost som gäller, kanske lite oatmeal med cinnamon!
Ska också överväga att gå på blommans spinningpass!!







 Totaly innocent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0