Rise and shine crazy people!

05:00
Baaara galningar som är uppe den här tiden på dygnet!!
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra ett galet intervallpass...wish me luck!!



Hoho..
Jag kan iaf avslöja att rundan imorse var rena rama döden!! Men man känner sig ju duktig efteråt.
Idag somnade jag på soffan och kl 15 så ringde blomman och väckte mig och hettsa på att jag skulle hinna med bussen som gick om 40 minuter, alltså hade jag 25minuter från sovande tillstånd att vara klar å pallara mig till bussen, men jag klarade de iaf...måste vara ett nytt rekord för mig ;D
Idag så letade jag inte längre efter nått..de hade jag gett upp, och bara för därför så hittade jag ju såklart både ett par svarta stövlar och en skitsnygg höst jacka...det var ingen idé att försöka kämpa emot..jag var fast!!
Sopa som jag är så tappade jag ju bort både pass och bankomatkortet så blomman payade för min jacka, taack:)
Hon ska få pengarna imorn tänkte jag..hon är ju trots allt en fattig student..fast jag tror hon förtränger det eftersom hon fortfarande är lika shopgalen som mig ;D
På waynes var vi också för en värmande kopp, te för mig och kaffe för blomman!
När jag kom hem var klockan 19.30 så mamma hade redan hunnit gått våran runda så jag fick gå själv..och skit tråååkigt var det för övrigt..men nu kan man ju iaf somna med gott samvete;P
Imorgon ska jag sova länge, sedan blir det en promenad om jag orkar;) och efter de ska jag ringa Dee och se om hon vaknat till liv efter sitt dödspass på jobbet från 18:30 - 06:00..stackars Dee!! Bäst man inte ringer henne före kl 14 för då blir de mord haha :P
Klockan 19:30 imorgon ska jag träffa de andra på waynes för en playdate, planera lite men mest snacka skit och umgås:)

Nu är det sängen som gäller för mig!!
Goodnatti♥




De var bara blomman som förtjänade en nyttig äppelmuffins så jag fick vara utan ;D
Åå just ja, jag snodde dom här två korten av blomman..hon var paparazzi ;)




Var tvungen att ha med en bild jag hittade på blomman också från i vintras, how sweet..Please don´t kill me ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

tur för dig att den va lite haha :P

2007-09-27 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0