Early morning

Tjohoo!
22:55
Idag var jag på stan med Maria och Sandra och efter ett tag så kom Sara och joinade oss också! Hittade inte det som jag letade efter men så är de när man letar..letar man inte så hittar man mycket..Typiskt!!
Efter stan så plockade Matilda upp oss och det bar av för läskande shoping! Försökte övertala Emma att följa med på fredag..får se om jag lyckas:)
Senare runt 18 tiden så åkte vi fyra ner till waynes för en kvällsfika och efter det så skilldes vi åt och for hem:)

Imorgon blir det en väldigt tidig morgon för mig, ska kliva upp kl 6! Det kommer bli väldigt jobbigt med tanke på att jag sovit längre än 12 den här veckan :D Men det ska väl gå bra!
Åker in med mamma till stan, solar på helex, surrar lite med sebbe i receptionen och klockan 08.00 så går jag hem till Maria och peppar för en morgon promenad upp till sidsjön, runt och hem till henne igen:)
Nu måste jag sova om ja ska vara vid medvetandet kl 6 imorn när väckarklockan ringer!!
Godnatt!!

Tjingeling♥







FAAAAAAAAN!! Det är ju Sex and the city kl 23:40, måste se de......men sen så ska jag lägga mig ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0