Damn!!

06:20
GÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!!!
Jaha...då är det bara att pallra sig ut på primmis på.. *Död*
Later..



Hallåj!
Prommisen idag gick bra ändå..jag blev lite piggare påväg in till stan, mycket tack vare solen!
Var lite kallt i början men sen blev de varmare!
Nu är iaf allt klart för Matildas överraskning imorgon. Allt är bokat och klart och den specialbeställda tårtan hämtade Dee idag..den var så fiin :) Jag häll ju på att säga bort mig i onsdags men Sandra blängde på mig så jag fick prata bort de i sista sekund..undra om hon märkte..tyyypiskt mig :P
När jag kom hem idag igen runt 13 så la jag mig på soffan och somnade direkt. Klockan 16 så blev jag väckt av mamma som ville ha sällskap på sin prommis, var skit trött egentligen men gick iaf för att piggna till!

Idag ska Dee åka och kolla på en lägenhet i stan, den var helt nyrenoverad så den är säkert jättefin! Då får hon ju äntligen flytta ifrån skogen som hon har tjatat om så länge haha;P
Imorn ringer lite tidigare, ska in till stan och luncha med Sebbe Maria och Sandra, Sara skulle komma förbi efter jobbet också om hon hann.
Längtar tills morgondagens äventyr..kommer blir så skoj!! Ska försöka dokumentera så mycket som möjligt som man alltid tänker att man ska göra men glömmer lixom bort de:D
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta in Sex and the city!


image132


Efter promenaden så hälsade vi på Sebbe på Helex..han var glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0