Release me

Tjoho!
Kom precis ut ur duschen efter kvällspromenaden, den satt fint!
Nu sitter jag och lyssnar på låten release me från saabs reklam, härlig låt det!
Är ledig imorn men tänkte ändå försöka komma i säng i tid för ska upp kl 9 imorn på prommis innan jag åker in till stan och träffar Sandradee och Matilda, tänkte planera Saras födelsedag på lördag, damen fyller ju 20:)
Inatt sov jag hos Blomman, hurtade upp tidigare för att hinna med en promenad innan jag skulle till marknadsföringen. Efter den åkte vi till ikea och kikade lite men hittade inte mycket, bara blomman som hittade ett par mysiga byxer på barnavdelningen den jäveln haha ;)
Nu ska ja kolla på tv ett tag innan de är sängdags!

Gooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0