Change money

Hallå hallå!
Klockan är mycket, har börjat packa ner lite saker inför resan. Det kommer ju inte finnas så mycket tid över till att packa senare i veckan med balen och allt!
Har precis fört över pengar också så jag kan ta ut och växla på forex imorgon!
Imorn är de mösspåtagning..hålla i en ballong..lyssna på nått värdelöst tal..släppa ballongen och gå hem..vilken grej va?..känns som att jag kunde gjort något roligare men men de är ju trots allt studenttider!!
Idag var jag och Maria på stan och kika lite...köpte Aloe vera after sun och solskyddsfaktor 10..de borde räcka.
Nu sitter jag och funderar över hur jag ska få plats med allt jag hade tänkt packa ner..har bara packat hälften av kläderna och det börjar se fullt ut..och då är inte ens alla skor nere heller..hmm får se hur jag ska lösa detta..
Om 3h ringer väckarklockan, då ska ja hoppa i träningskläderna och kuta med Blomman och sen sola.
Efter de hela ballongkalaset så ska ja träffa Dee, åka hem och senare träffa klassen, förfesta och sen utgång!
Nu börjar de bli ljusare ute....
Nääe Sandra gå och lägg dig!!!!

Natt på er:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0