Zero is nothing

Nu var det ett tag sen...hänt mycket sen sist!
Nu när de är slut på skola och man är fritidsforskare på heltid så blir man helt daglös!
Idag har jag jobbat..skönt att de inte var så mycket gäster för jag var så sjukt bakis!!
När de inte är jobb så blir man så rastlös, men när de är fint väder så är det toppen:)
Sen sist så har jag hunnit med mycket!
Jag har..
bott lite med blomman,tränat..
grillfest med ramlösa;)..
Fiskat upp stora firrar..
Plockat blommor..
Myst med vovven..
Solat..
Partat..
Cruisat med Dee sara matilda och blomman:)
Cyklat..
Ätit mjukglass på gräsmattan med blomman..
Träffat världens sötaste katt unge..



Just ja...jag har ju skaffat barn också haha ;)


Okej då..ja lånade han bara ;P
hur go som helst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0