Swisch

Ja swisch sa de bara när Sandra var ute och sprang, löven flög och man såg bara ett svart streck efter henne..eller inte haha:P En bäver såg jag iaf när jag sprang förbi sjön men han stack så fort han såg mig..jag måste ha sett förskräcklig ut :P
Jobbigt var det iaf men imorn måste de gå undan om vi ska komma nånstans i augusti blomman ;)
Matilda har ju fått hundvalpen nu föresten...huuur sööt som helst!!!

Imorn ska jag in till stan..fixa å trixa några ärenden och sen ska jag till jobbet och prata med Vevve om schema.
Jag hade hållt tummarna för att det skulle bli fiinväder imorn så man kunde ligga ute och jobba lite på brännan men icke sa nicke..kollade på vädret och det såg inte lovande..men men inge regn iaf!
Nu ska jag hoppa in i duschen nu jag så man blir till människa igen efter rundan sedan skuttar jag nog i säng med nån film att somna till!!

Tjingeling♥


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0