Sunset

Hallå i lingonskogen!! :)
Har nyss vart och simmat lite i duschen..lite grundt men de gick bra!
Imorse när klockan ringde så var jag dööd, kunde knappt hålla ögonen öppna på bussen men så fort jag kom till jobbet så blev jag pigg som tur var! Dagen gick fort..det sa bara svisch så var det dags att sluta för dagen.
Imorgon blir dagen dock lite längre..börjar en timme tidigare och direkt efter jag slutar så är det raka vägen till  resturangen och jobba där till kl 19..men inte klagar jag heller..nej jag är inte den som är den heller;) Nej det blir mycket slit å släp om vi ska komma iväg till Thailandet sen.

Blev rastlös nu på kvällskvisten så jag gjorde ett ryck och drog iväg på 2 varv så de borde väl ha blitt 1mil.
Ska ställa larmet lite tidigare och se om man orkar med nån prommis innan jobbet imorn..är man död så är det bara att snooza vidare för det är jag världsbäst på:)

Imorgon är det sista dagen att anmäla sig till att springa tjejmilen också..tänkte om det är någon som känner sig manad ;) Jag har fortfarande beslutsångest!

Drömde en störd dröm inatt gjorde jag också apropå ingenting haha..måste berätta den för blomman, påminn mig för jag vet att du läser skitunge ;) Nicke nyfiken:)

Jaha sedär ja vad klockan får bråttom när jag sitter här, jag som skulle hoppa i säng tidigare ikväll för att slippa vara medvetslös när klockan ringer med det där riktigt ljuvliga ljudet: Beeep beeep beeep så man bara vill slänga den *piiiip* ut genom fönstret tvärsöver till grannen.. men va tusan bättre sent aldrig eller hur haha:)
Nattnatt på er och sov så gott:)

Tjingeling♥

?Blomman & Humli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0