Nightsun

Tjooosan!!

Kom precis ur duschen efter att ha tagit ett 6km varv, den satt bra!
Funderar på att gå och lägga mig ganska snart..är rätt trött fast jag bara jobbat 4h.
Imorn ringer klockan 07.00 för en prommis och sen bär det av till jobbet..kl 15.00 slutar jag, då är det bara att pallra sig till nästa jobb så det kommer bli en låång dag..eller resten av veckan blir låång som tusan den med! Jobbar även hela helgen..ingen ledighet här inte..Griiina!!

Just ja..Sebbe och Mikaela är ju i Kreta dom...fyy så orättvist!! :)
Jag vill också utomlands igen!! Det kommer:)

Nu ska ja leta efter en go film jag och mysa ner mig under täcket med miljooner kuddar!!
Hade gött!

Tjingeling♥


image36image37image38image39image40image42image45image46image49image51
image52image53image54 Ta mig tillbaaax!!!!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0