Lovely sunshine

Tjoooooooo!!
Klockan är snart 06.00 och jag har inte sovit än, de blir nog inge sova heller!
Hade ju borstat tänderna och var klar för sängen kl 01.30 men sen så börja ja plocka undan och greja lite och vipps var klockan 3 och då tänkte jag att ja kunde somna till nån film...glöm de!
Nu sitter man här och undrar hur ja ska kunna hålla mig vaken hela dagen för den blir lång:)
Klockan 7 åker nog träningskläderna på, sedan lägger jag mig nog i solen en timme eftersom det är SOMMAR nu!!!;D I´m loving it!!
Sen så hoppar jag in i duschen och gör mig klar för att träffa klassen så vi kan träna in de sista för guldtroffén, den sista träningen på dansen behöver nog jag för jag vet inte ens vad vi har för dans ens..Fy skäms Sandra!!..I know!
Efter det så ska ja träffa Dee, Sara och Matilda på stan och sen så kanske det finns tid över för att lägga sig i solen och njuta igen:)

Idag så sov jag till kl 12 fast de var sool ute...Schhh!!! Drog mig i örat och ut i solen bumms!
Sen blev det en prommis på 6km..fast hälsenan inte är bra ännu..inge bra men va fan de är ju beachtider ;P
När prommisen var slut så kände jag mig för invalido för att kunna gå en till prommis som de var tänkt så då slängde jag mig på cykeln istället 1.6 mil.. SVISCH sa de bara!!! ;)
Sen åkte jag och sa grattis till Lisa som fyllde år, tårtan såg jäätte good ut men en annan fick ju nöja sig med att titta på den nu när man försöker  vara någorlunda nyttig haha ;)
Blir ju nog med onyttigheter på studenten..smörgåstårta å allt!!
Tills dess har jag bakat chokladrutor..kockosrutor eller vad dom nu kallas:P  Mumms! Det är inte den lättaste frestelsen att stå emot :)
Himla långt dehär blev nudå..beror nog på att jag har grymt tråkigt såhär tidigt på morgonen..haha galning!
Nä man kanske skulle ta och göra ett ryck så jag inte somnar för då kommer jag aldrig att vakna:P

Hade fint!

"Men asså...jag kan ju inte göra på deras sätt när jag vet att mitt sätt är bäst!"






image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0