work work work

Jobb jobb jobb..ingen ledighet. Imorn börjar jag klockan 11 så jag hinner iaf ta en prommis innan jag börjar.
Nu har jag nyss kommit hem från stan..har vart i öltältet med tjejerna och försmakat på cidern..det smakade bra:)
trodde inte att det skulle vara så mycket folk som det var..det är ju trots allt bara måndag idag och de flesta jobbar ju imorn...blir många bakfyller på jobbet imorn alltså:)
För mig blir det nog bara ondsdag och fredag på gf..jobbar nätter annars..men jag fick iaf en gf biljett av min chef..det tycker jag var snällt!! :) Matilda nämnde gbgkalaset...det ska bli niiice, har ju aldrig vart där ja:)
Hmm..ja vad har mer hänt idag..en gubbe brann av på jobbet för att han inte fick köpa gf-biljett för dom som är 12 år men nå sånna  förköpsbiljetter finns de inte cpgubbe!!! dom går in direkt i målsmans sällskap!! Men han vägrade ju fatta de mongot!! Men de vara bara att bita ihop och va trevlig och förklara en sisådär 78 ggr till :)
Efter jobbet så hittade jag Maria Sara och Sandra på stan så vi gick ner till ån och myste i solen och sedan blev det en sväng på stan...skor köpte jag också:)

Nu ska jag ta och duscha och sedan kolla om de finns nå bra på tv innan jag gör kväll!!
Sov sött:)

Tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0